Späť do poradne
Otázka z 30. 1. 2024

Kombinácia Ibalginu a Quajacuranu - žltkasté očné bielko

Choroby a príznakyLieky
Dobrý deň,
už týždeň trpím bolesťami v oblasti medzi lopatkami. Pani v lekárni mi poradila, aby som skombinovala Ibalgin a Quajacuran. Po 2 dňoch som si všimla, že mi začalo žltnúť očné bielko začalo. Môžu za to tie lieky?
Na otázku odpovedá:

Mgr. Dominika Zourková

Dobrý deň, u prípravkov Ibalgin a Quajacuran nie sú doposiaľ hlásené vami spomínané nežiaduce účinky. Prítomnosť žltého bielka môže byť ako jeden z príznakov hepatitídy prípadne žlčníkových ťažkostiach. Pre istotu odporúčam konzultovať svoj stav s lekárom. Prajem pekný deň, Zourková

Užitočné?

Články

Všetky články

Najhľadanejšie témy

LiekyChoroby a príznakyZdravie a prevenciaBolesťŽenské zdravieKožaDoplnky stravyVitamíny a minerályVýživaZažívanieTehotenstvoAlergiaDermokozmetikaDetiBylinkyOči a ušiInfekciaImunitaDuševné zdravieVzťahy a sexStarostlivosť o teloLiekové interakcieKĺbyÚsta a zubyAntikoncepciaNervový systémProbiotikáMočové cestyChrípka a prechladnutieStarostlivosť o pleťIntímne problémyMagnesiumErekciaVlasy a nechtyHomeopatiaDojčenieŽily a cievyMužské zdraviePohybový systémVitamín DDýchacia sústavaChudnutieEkzémReceptyAntibiotikáLaktobacilyRegeneráciaCholesterol a krvný tlakKontraindikácieMenštruáciaHorúčka, zvýšená teplotaDetské chorobyDetoxikaceMaznáčikoviaSpánokBolesť v krkuKašeľKoronavírusVitamín CSvalyOpaľovanieNespavosťNadúvanieMaterstvo a rodinaVaginálna infekciaDetská výživaCestovanie a výletyDomácnosťSuperpotravinyOmega 3-6-9Obehový systémIntímna hygienaDezinfekciaKozmetika pre mužovDiabetesŠportVegáni a vegetariániNádchaPrírodná kozmetika

Podobné otázky

Najnovšie otázky

Spýtajte sa lekárnika

Odborné rady a odpovede na vaše otázky, a to z pohodlia vášho domova.

Všetky otázky