Reklamace
Pokiaľ chcete niektoré produkty reklamovať alebo vrátiť radi Vám s tým pomôžeme Ak potrebujete pomôcť, obráťte sa na naše oddelenie služieb zákazníkom.
Ako môžem vrátiť produkty alebo oznámiť reklamáciu?
Radi Vám ho vymeníme.
Ako tovar správne zabaliť pri odoslaní k nám?
1. Pripravte produkt
Pre prijatie tovaru na reklamáciu je nutné, aby bol produkt zaslaný čistý, vrátane kompletného príslušenstva a uvedený do továrenského nastavenia. Pri nedodržaní týchto podmienok nemusí byť reklamácia prijatá. Pri odstúpení od zmluvy do 14 dní je nutné dodržať obchodné podmienky.
2. Zvoľte vhodný obal
Odporúčame škatuľu, v ktorej Vám zásielka prišla od nás, pokiaľ nie je škatuľa poškodená. Ak už škatuľu nemáte, zvoľte vhodnú veľkosť a hrúbku škatule s ohľadom na zasielaný produkt.
3. Tovar v krabici vhodne zabezpečte
Prázdny priestor v krabici vyplňte výplňovým materiálom (napríklad polystyrén, bublinková fólia, noviny). Tovar výplňovým materiálom oddeľte od okrajov krabice, a to zo všetkých strán vrátane dna a vrchu krabice, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave.
4. Starostlivo uzavrite a označte škatuľu
Škatuľu starostlivo uzavrite, zalepte lepiacou páskou a viditeľne na ňu uveďte číslo objednávky.
Kam tovar odoslať?
U Tabulky 3019 P3 Logistic Parks, hala IX
193 00, Praha 20
Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás!
+421 221 025 196
reklamacie@pilulka.sk