Reklamácie a vrátenie tovaru

Pokiaľ chcete niektoré produkty reklamovať alebo vrátiť radi Vám s tým pomôžeme Ak potrebujete pomôcť, obráťte sa na naše oddelenie služieb zákazníkom. Vytvoriť reklamáciu

Ako môžem vrátiť produkty alebo oznámiť reklamáciu?

Nemáte o zakúpený tovar záujem?
Môžete nám ho vrátiť.
Vytvoriť reklamáciu
Bol Vám doručený poškodený produkt?
Radi Vám ho vymeníme.
Vytvoriť reklamáciu
Bola Vám doručená nekompletná objednávka?
Chýbajúci tovar Vám dopošleme.
Vytvoriť reklamáciu
Bol Vám doručený iný tovar?
Nesprávny tovar Vám vymeníme.
Vytvoriť reklamáciu
Prestal Vám zakúpený tovar fungovať?
Vyreklamujeme Vám ho u výrobcu.
Vytvoriť reklamáciu

Ako správne zabaliť tovar, ktorý nám zasielate?

1. Vyberte vhodné balenie

Odporúčame použiť rovnaké balenie, v akom Vám bol tovar dodaný.
Vyberte vhodný obal, ktorý zodpovedá veľkosti produktu, ktorý nám vraciate. Tovar zabaľte tak, aby nevznikali prázdne miesta v krabici.

2. Chráňte produkty, ktoré nám posielate.

Vyplňte prázdne miesta v krabici s výplňou (ochranou), ako je napríklad polystyrén, bublinková fólia alebo staré noviny.
Vyhnite sa umiestneniu výrobkov do rohu škatúľ, aby ste ich chránili pred možným poškodením, ktoré sa môže vyskytnúť počas prepravy.

3. Do zásielky pridajte všetky potrebné dokumenty

Do zásielky pribaľte príslušný formulár, aby sme mohli rýchlo identifikovať Váš problém.

Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás!

 
+421 221 025 196
8:30 – 17:00 počas pracovných dní
 
reklamacie@pilulka.sk
Odpovieme Vám
čo najrýchlejšie.