Reklamácie a vrátenie tovaru

Pokiaľ chcete niektoré produkty reklamovať alebo vrátiť radi Vám s tým pomôžeme Ak potrebujete pomôcť, obráťte sa na naše oddelenie služieb zákazníkom.

Ako môžem vrátiť produkty alebo oznámiť reklamáciu?

Nemáte o zakúpený tovar záujem?
Môžete nám ho vrátiť.
Zobraziť viac

Produkty, ktoré ste u nás zakúpili môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14dní od prevzatia zásielky, podľa nasledovného postupu.

Vyplnenie reklamačného protokolu

Pre prijatie a spracovanie vrátenia tovaru prosím vyplňte odstúpenie od zmluvy. Všetky potrebné informácie nájdete vo Vašej faktúre, ktorú sme Vám zaslali e-mailom. Vyplnený formulár nám zašlite e-mailom na reklamacie@pilulka.sk

Formulár môžete stiahnuť tu: [.doc],[.pdf]

Zabalenie tovaru

Tovar prosím dôsledne zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil. Využiť môžete aj rovnaké balenie, v ktorom Vám bola pôvodná zásielka doručená.

Ako zabaliť tovar, ktorý vraciam?

Zaslanie tovaru

Vracaný tovar nám spolu s vyplneným formulárom zašlite na adresu:

HERBIA, a.s.
Pilulka sklad
Ivánska cesta 65
82106, Bratislava

Bol Vám doručený poškodený produkt?
Radi Vám ho vymeníme.
Zobraziť viac

Ak Vám bol doručený tovar, ktorý sa pri preprave poškodil, neodkladne nás prosím kontaktujte podľa nasledovného postupu.

Vyplnenie reklamačného protokolu

Pre prijatie a spracovanie reklamácie prosím vyplňte reklamačný formulár. Všetky potrebné informácie nájdete vo Vašej faktúre, ktorú sme Vám zaslali e-mailom. Vyplnený formulár nám spolu s fotkou reklamovaného tovaru zašlite e-mailom na reklamacie@pilulka.sk

Formulár môžete stiahnuť tu: [.doc],[.pdf]

Ponechanie poškodeného tovaru

Ak to situácia umožňuje, produkt prosím ponechajte zbalený pre prípad, že by bola reklamácia riešená formou výmeny. Využiť môžete aj rovnaké balenie, v ktorom Vám bola pôvodná zásielka doručená.

Ako zabaliť tovar, ktorý vraciam?

Riešenie reklamácie

Urobíme všetko, čo bude v našich silách, aby Vaša reklamácia bola čo najskôr vyriešená k Vašej spokojnosti. Podľa povahy poškodenia tovaru bude Vaša reklamácia riešená na naše náklady formou výmeny, alebo doposlania nového balenia, o čom Vás budeme vopred informovať.

Bola Vám doručená nekompletná objednávka?
Chýbajúci tovar Vám dopošleme.
Zobraziť viac

Ak Vám bola doručená zásielka, v ktorej Vám chýbal objednaný tovar, neodkladne nás prosím kontaktujte podľa nasledovného postupu.

Vyplnenie reklamačného protokolu

Pre prijatie a spracovanie reklamácie prosím vyplňte reklamačný formulár. Všetky potrebné informácie nájdete vo Vašej faktúre, ktorú sme Vám zaslali e-mailom. Vyplnený formulár nám zašlite e-mailom na reklamacie@pilulka.sk

Formulár môžete stiahnuť tu: [.doc],[.pdf]

Vyfotografovanie doručenej zásielky

Pre urýchlenie riešenia Vašej reklamácie nám spolu s vyplneným reklamačným protokolom zašlite aj fotografiu doručenej zásielky.

 

Riešenie reklamácie

Urobíme všetko, čo bude v našich silách, aby Vaša reklamácia bola čo najskôr vyriešená k Vašej spokojnosti. O termíne doposlania chýbajúceho tovaru Vás budeme informovať.

Bol Vám doručený iný tovar?
Nesprávny tovar Vám vymeníme.
Zobraziť viac

Ak Vám bola doručená zásielka, alebo časť tovaru odlišná od Vami objednaného, neodkladne nás prosím kontaktujte podľa nasledovného postupu.

Vyplnenie reklamačného protokolu

Pre prijatie a spracovanie reklamácie prosím vyplňte reklamačný formulár. Všetky potrebné informácie nájdete vo Vašej faktúre, ktorú sme Vám zaslali e-mailom. Vyplnený formulár nám spolu s fotkou doručeného tovaru zašlite e-mailom na reklamacie@pilulka.sk

Formulár môžete stiahnuť tu: [.doc],[.pdf]

Zabalenie doručeného tovaru

Tovar prosím ponechajte dôsledne zabalený tak, aby sa pri výmene prepravou nepoškodil. Využiť môžete aj rovnaké balenie, v ktorom Vám bola pôvodná zásielka doručená.

Ako zabaliť tovar, ktorý vraciam?

Riešenie reklamácie

Urobíme všetko, čo bude v našich silách, aby Vaša reklamácia bola čo najskôr vyriešená k Vašej spokojnosti. V prípade nesprávne doručeného tovaru Vám bude na naše náklady tovar vymenený. O termíne a realizácii výmeny Vás budeme informovať.

Prestal Vám zakúpený tovar fungovať?
Vyreklamujeme Vám ho u výrobcu.
Zobraziť viac

Ak Vám v rámci záručnej doby (24 mesiacov) zakúpený tovar prestal fungovať, môžete ho u nás reklamovať podľa nasledovného postupu.

Vyplnenie reklamačného protokolu

Pre prijatie a spracovanie reklamácie prosím vyplňte reklamačný formulár. Všetky potrebné informácie nájdete vo Vašej faktúre, ktorú sme Vám zaslali e-mailom. Vyplnený formulár s detailným špecifikovaním závady nám zašlite e-mailom na reklamacie@pilulka.sk

Formulár môžete stiahnuť tu:: [.doc],[.pdf]

Zabalenie reklamovaného tovaru

Tovar prosím dôsledne zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil.

Ako zabaliť tovar, ktorý vraciam?

Zaslanie tovaru

Reklamovaný tovar nám spolu s vyplneným formulárom zašlite na adresu:

HERBIA, a.s.
Pilulka sklad
Ivánska cesta 65
82104, Bratislava

Ako správne zabaliť tovar, ktorý nám zasielate?

1. Vyberte vhodné balenie

Odporúčame použiť rovnaké balenie, v akom Vám bol tovar dodaný.
Vyberte vhodný obal, ktorý zodpovedá veľkosti produktu, ktorý nám vraciate. Tovar zabaľte tak, aby nevznikali prázdne miesta v krabici.

2. Chráňte produkty, ktoré nám posielate.

Vyplňte prázdne miesta v krabici s výplňou (ochranou), ako je napríklad polystyrén, bublinková fólia alebo staré noviny.
Vyhnite sa umiestneniu výrobkov do rohu škatúľ, aby ste ich chránili pred možným poškodením, ktoré sa môže vyskytnúť počas prepravy.

3. Do zásielky pridajte všetky potrebné dokumenty

Do zásielky pribaľte príslušný formulár, aby sme mohli rýchlo identifikovať Váš problém.

Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás!

 
+421 221 025 196
8:30 – 17:00 počas pracovných dní
 
reklamacie@pilulka.sk
Odpovieme Vám
čo najrýchlejšie.