Reklamace

Pokiaľ chcete niektoré produkty reklamovať alebo vrátiť radi Vám s tým pomôžeme Ak potrebujete pomôcť, obráťte sa na naše oddelenie služieb zákazníkom.

Ako môžem vrátiť produkty alebo oznámiť reklamáciu?

Vrátenie tovaru do 14 dní od zakúpenia

Môžete nám ho vrátiť.

Chcem vrátiť tovar
Bol Vám doručený poškodený produkt?

Radi Vám ho vymeníme.

Vytvoriť reklamáciu

Bola Vám doručená nekompletná objednávka?

Chýbajúci tovar Vám dopošleme.

Vytvoriť reklamáciu
Bol Vám doručený iný tovar?

Nesprávny tovar Vám vymeníme.

Vytvoriť reklamáciu
 
Prestal Vám zakúpený tovar fungovať?

Vyreklamujeme Vám ho u výrobcu.

Vytvoriť reklamáciu

Ako tovar správne zabaliť pri odoslaní k nám?

1. Pripravte produkt

Pre prijatie tovaru na reklamáciu je nutné, aby bol produkt zaslaný čistý, vrátane kompletného príslušenstva a uvedený do továrenského nastavenia. Pri nedodržaní týchto podmienok nemusí byť reklamácia prijatá. Pri odstúpení od zmluvy do 14 dní je nutné dodržať obchodné podmienky.

2. Zvoľte vhodný obal

Odporúčame škatuľu, v ktorej Vám zásielka prišla od nás, pokiaľ nie je škatuľa poškodená. Ak už škatuľu nemáte, zvoľte vhodnú veľkosť a hrúbku škatule s ohľadom na zasielaný produkt.

3. Tovar v krabici vhodne zabezpečte

Prázdny priestor v krabici vyplňte výplňovým materiálom (napríklad polystyrén, bublinková fólia, noviny). Tovar výplňovým materiálom oddeľte od okrajov krabice, a to zo všetkých strán vrátane dna a vrchu krabice, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave.

4. Starostlivo uzavrite a označte škatuľu

Škatuľu starostlivo uzavrite, zalepte lepiacou páskou a viditeľne na ňu uveďte číslo objednávky.

Reklamační řád nájdete tu. 

Kam tovar odoslať?

Pilulka Lékárny a.s.
U Tabulky 3019 P3 Logistic Parks, hala IX
193 00, Praha 20
Česká republika
 

Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás!

+421 221 025 196
reklamacie@pilulka.sk