Pokiaľ chcete niektoré produkty reklamovať alebo vrátiť radi Vám s tým pomôžeme Ak potrebujete pomôcť, obráťte sa na naše oddelenie služieb zákazníkom.
Vytvoriť reklamáciu
1. Vyberte vhodné balenie
Odporúčame použiť rovnaké balenie, v akom Vám bol tovar dodaný.
Vyberte vhodný obal, ktorý zodpovedá veľkosti produktu, ktorý nám vraciate. Tovar zabaľte tak, aby nevznikali prázdne miesta v krabici.
2. Chráňte produkty, ktoré nám posielate.
Vyplňte prázdne miesta v krabici s výplňou (ochranou), ako je napríklad polystyrén, bublinková fólia alebo staré noviny.
Vyhnite sa umiestneniu výrobkov do rohu škatúľ, aby ste ich chránili pred možným poškodením, ktoré sa môže vyskytnúť počas prepravy.
3. Do zásielky pridajte všetky potrebné dokumenty
Do zásielky pribaľte príslušný formulár, aby sme mohli rýchlo identifikovať Váš problém.