Kontakt

Radi Vám pomôžeme pri Vašej objednávke alebo pri výbere produktov.

 

+421 221 025 196 Pondelok-Piatok 8:00 - 17:00
info@pilulka.sk Pondelok-Piatok 8:00 - 17:00

Chat

8:00 - 17:00 Po-Pá
Reklamácie Pomôžeme Vám vyriešiť problémy a reklamácie

Najčastejšie dotazy zákazníkov

Ako zistím stav svojej objednávky?

Stav svojej objednávky nájdete po prihlásení do svojho Pilulka konta, v sekcii Objednávky https://www.pilulka.sk/objednavky

Prípadne kontaktujte našu zákaznícku podporu, kde Vás budeme informovať o aktuálnom stave objednávky.

Čo znamená, že tovar je skladom u dodávateľa?

Produkt označený na webovej stránke ako skladom u dodávateľa musíme objednať, nakoľko ho nemáme fyzicky skladom. Predpokladaný termín vždy uvádzame na webovej stránke a produkt po jeho naskladnení vložíme do objednávky a následne objednávku expedujeme.

Radi by sme vás upozornili, že dátum naskladnenia je iba orientačný a nie je možné ho garantovať.

Pokiaľ na daný produkt nemôžete čakať, prosíme kontaktujte zákaznícku podporu, kde Vám radi pomôžeme s urýchlením a úpravou objednávky ak to bude možné.

Je objednávka uhradená?

Pokiaľ je objednávka uhradená a údaje v objednávke sú zadané správne, príde Vám potvrdzujúci mail o zaplatený objednávky.

V prípade, že objednávka uhradená nebola je vo Vašom konte zobrazená ako nedokončená.

Zobrazuje sa objednávka ako nedokončená?

K tejto objednávke neevidujeme. Bez prijatia platby nie je možné objednávku spracovať. Pokiaľ ste mali zvolenú platobnú metódu online platba, je nutné objednávku upraviť na bankový prevod alebo je možné ju zaslať na dobierku s poplatkom 1 Euro. V prípade iného druhu platby je potrené objednávku opakovať.

Pokiaľ evidujete platbu strhnutú z Vášho účtu, kontaktujte nás prosím telefonicky alebo emailom aby Vám objednávka mohla byť spracovaná čo najskôr.

Koľko kreditov sa mi pripočíta za objednávku a kedy?

Kredity sa Vám pripočítajú vo výške hodnoty objednávky a na vašom účte sa zobrazia po prevzatí objednávky.

  • Nákupom na našom e.shope Pilulka.sk je pri každom produkte uvedené, koľko kreditov za daný produkt získate
  • Za prvý vložený príspevok v komentároch alebo hodnotení získate 100 kreditov
  • Odporučením nákupu vášmu známemu získate 250 Kreditov

100 kreditov = 1 Euro

Viac užitočných informácii o Pilulka klube získate na našej stránke https://www.pilulka.sk/pilulka-klub

Ako a za akých podmienok je možné uplatniť kredity?

Kredity je možné uplatniť iba po prihlásení do svojho Pilulka konta v prvom kroku priamo v nákupnom košíku. Použiť môžete kredity len do výšky 10% hodnoty objednávky.

100 kreditov = 1 Euro
Kredity majú platnosť 2 mesiace.

Kredity nie je možné podľa zákona uplatniť na detskú stravu s označením 1 a taktiež za jej nákup ani kredity nezískate.

Viac o kreditoch nájdete na našej stránke https://www.pilulka.sk/pilulka-klub

Kde nájdem faktúru?

Faktúra je vždy súčasťou mailu o expedovaní. V maily vás informujeme, že sme zásielku odovzdali prepravcovi, alebo ju nájdete priamo vo svojom konte pod objednávkou.

Pokiaľ Vám nejde stiahnuť faktúru, kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Poradíte mi s výberom produktu?

Samozrejme, neváhajte nás kontaktovať pomocou nášho kontaktného formulára na stránke, alebo telefonicky na čísle +421 221 025 196 počas pracovných dní od 8:00 – 17:00. V tomto čase máte k dispozícii aj online chat.

Radi by sme Vás upozornili, že na eshope nie je možne objednávať lieky na lekársky predpis. V prípade dotazov k liekom, odporúčame obrátiť sa na kamennú lekáreň, alebo kontaktovať lekára, ktorý daný liek predpísal.

Môžem do uhradenej objednávky pridávať ďalšie produkty?

Do uhradenej objednávky už nie je možné pridávať ďalšie produkty. Odporúčame vytvoriť si novú objednávku, prípadne po konzultácii so zákazníckou podporou je možne objednávku stornovať.

Ďakujeme za Vaše pochopenie.

Aká je cena za dopravu?

Cena dopravy je podľa výberu dopravcu. Na našej stránke v sekcii doprava nájdete všetky ceny aj dopravcov. https://www.pilulka.sk/moznosti-dopravy

Je možné platiť papierovými benfitovými poukážkami?

Je nám ľúto, objednávky vytvorené na našom eshope nie je možné platiť papierovými poukážkami.

Ako postupovať, keď sa mi zduplikovala platba?

Pokiaľ Vám bola platba strhnutá 2x neváhajte a kontaktujte nás na info@pilulka.sk . Duplicitu preveríme a platbu zašleme späť na účet alebo benefitové konto.

Prečo si vaša spoločnosť účtuje poplatok za platbu benefitom?

Aby sme umožnili našim zákazníkom platby objednávok z benefitných programov, sú nám za danú službu účtovane poplatky vo výške niekoľko percent z ceny objednávky.

Z tohoto dôvodu je tento spôsob platby spoplatnený fixnou sumou 1 Euro.

V prípade, že vám daný poplatok nevyhovuje, máme na stránke iné spôsoby úhrady, na ktoré sa žiadny poplatok nevzťahuje.

Viac informácii nájdete https://www.pilulka.cz/moznosti-platby

Moja objednávka je neuhradená, avšak platba bola odpočítaná.

Pokiaľ bola objednávka uhradená bankovým prevodom, došlo k chybnému alebo naopak nezadaniu variabilného symbolu a z tohto dôvodu sa objednávka nespárovala s platbou automaticky.

Tieto platby pravidelne kontrolujeme a spárujeme s príslušnou objednávkou.

Pokiaľ bol zvolený iný typ platby a napriek tomu sa platba nespárovala, mohlo dôjsť k technickej chybe a prosíme kontaktujte nás čo najskôr na info@pilulka.sk s číslom objednávky a platbu dohľadáme.

Kedy je objednávka pripravená v lekárni alebo partnerskej lekárni?

Objednávka na osobný odber je pripravená maximálne do 4 hodín k vyzvihnutiu u nás na odbernom mieste Pestovateľská 3.

Objednávku s doručením do našej partnerskej lekárni, je možné vyzdvihnúť až po potvrdení dodania. Zásielka sa pripraví a doručenie do lekárne prebehne Pilulka autom alebo kuriérom GLS.

Partnerská lekáreň nepatrí eshopu Pilulka.sk. Nie je teda možné pri návšteve lekárni požadovať produkty v cenách uvedených na našej stránke.

Prečo niektoré produkty nie je možné doručiť do lekárne?

Niektoré produkty sú z osobného odberu do lekárne vylúčene z dôvodu rozmerov a skladových kapacít lekárne.

To neplatí pre osobný odber u nás na Pestovateľskej 3.

Ako dlho bude objednávka pripravená na prevzatie v partnerskej lekárni?

Objednávka je pripravená po dobu 5 dní. Pokiaľ požadujete lehotu predlžiť je potrebné kontaktovať našu zákaznícku podporu.

V akom stave je moja reklamácia?

Stav reklamácie je možné zistiť priamo vo svojom Pilulka konte. Pre bližšie informácie kontaktuje zákaznícku podporu na info@pilulka.sk alebo reklamacie@pilulka.sk

Pro bližší informace kontaktujte zákaznickou péči telefonicky nebo emailem na dotazy@pilulka.cz nebo reklamace@pilulka.cz

Ako dlho trvá reklamácia tovaru?

Na odstúpenie od zmluvy zo zákona je stanovená lehota 14 dni, ktorú náš eshop poskytujeme v predlženej lehote a teda až 30 dní.

Klasická reklamácia je v dĺžke 30 dní.

Všetko sa snažíme riešiť priebežne, bez zbytočných zdržaní.

Ako mám zadať reklamáciu?

Pre urýchlenie reklamácie prosíme o vyplnenie nižšie uvedeného online reklamačného formulára, ktorý je uvedený aj na našej stránke.

https://www.pilulka.sk/reklamacie-a-vratenie-tovaru

Po prijatí protokolu Vás bude kontaktovať reklamačné oddelenie a dohodne s vami ďalší postup.

Kam môžem reklamovaný tovar zaslať, prípadne môžem tovar doniesť osobne?

Osobné prevzatie reklamovaného tovaru je možné len na Pestovateľskej 3 v Bratislave.

Vašu reklamáciu prevezme po vzájomnej dohode Pilulka auto v rámci svojej trasy alebo prepravca GLS na adrese v rámci Slovenska.

Naša adresa:
Pilulka.sk a.s.
Reklamačné oddelenie
Pestovateľská 3
82104 Bratislava

Čo všetko musím k reklamácii dodať?

V prípade podanej reklamácie online nám postačuje číslo objednávky.

Prajem si vrátiť produkt, pri ktorom je uvedené, že odstúpenie nie je možné z hygienických dôvodov.

Pokiaľ produkt nebol vybalený, je možné po dohode s reklamačným oddelením tovar vrátiť. Nesmie byť však porušená pečať na obale produktu.

Je lepší žiadať výmenu produktu pri odstúpení od zmluvy alebo si rovno objednať nový produkt - vytvoriť novú objednávku?

Obidve možnosti sú možné, odporúčame však do reklamačného formulára uviesť, že máte záujem o výmenu a počkať na kontaktovanie.

Budem platiť za dopravu?

Dopravu pri reklamácii aj odstúpení hradíme my. Preto prosíme počkajte na kontaktovanie a dohodneme spôsob vyzdvihnutia tovaru.

Objednávky po telefóne

Radi vám poradíme s nákupom a vytvorením objednávky. Naša zákaznická linka je tu pre vás Po-Pia 8:00 - 17:00 na telefónnej linke +421 221 025 196.

Zavolat +421 221 025 196

S čím vám môžeme poradiť:

Vytvoriť alebo dokončiť objednávku
Poradiť s výberom najvhodnejšieho tovaru
Rýchlo objednať pokiaľ nemáte prístup
k internetu
Zmeniť objednávku (zmena adresy, dátumu doručenia, odobrať produkt atd.)
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Opýtajte sa priamo nás

Radi by sme vás upozornili, že objednávku po telefóne je možné dokončiť iba s platbou bankovým prevodom (zdarma) alebo na dobierku (poplatok 1 €).


Kontaktujte nás

Kontaktný formulár bol odoslaný
* Polia označené hviezdičkou sú povinné

Kontaktné údaje

Adresa

Lekáreň Pilulka
Pestovateľská 3
82104, Bratislava
PZS kód lekárne: P75803160301

E-mail

info@pilulka.sk

Fakturačné údaje

Pilulka.sk, a.s.;
Adresa: 
Pestovateľská 17796/3, 82104 Bratislava;
IČO: 47235225
DIČ: 2023326613
IČ DPH: SK2023326613
 


Formulár pre hlásenie nežiadúcich účinkov

Štátny ústav pre kontrolu liečiv
www.sukl.sk
sukl@sukl.sk
Telefón: +421 250 701 111