Kĺby

Komplexná starostlivosť o kĺby, kosti a šľachy je dôležitá pre zachovanie ich dobrého stavu a funkčnosti. Naše kĺby zaťažujeme celý život, hlavne pokiaľ vedieme aktívny život a radi športujeme. Za odmenu by sme im mali poskytnúť tú najlepšiu starostlivosť. Z množstva prípravkov si môžeme zvoliť formu, ktorá je pre nás najvhodnejšia, napríklad prípravky vo forme želatíny, tabliet, čistý bioaktívny kolagén alebo sypké prípravky.

Doplňky

Doplnky stravy na kĺby

Komplexná starostlivosť o kĺby, kosti a šlachy je dôležitá pre zachovanie ich dobrého stavu a funkčnosti. Naše kĺby zaťažujeme celý život, hlavne pokiaľ vedieme aktívny život a radi športujeme. Za odmenu by sme im mali poskytnúť tú najlepšiu starostlivosť. Z množstva prípravkov si môžeme zvoliť formu, ktorá je pre nás najvhodnejšia, napríklad prípravky vo forme želatíny, tabliet, čistý bioaktívny kolagén alebo sypké prípravky.

Udržovať vaše kĺby zdravé je dôležité pre dlhodobé udržanie kvality vášho života. Ale niekedy nevieme, ako reagovať na signály, ktoré nám telo vysiela. Proenzi pomáha poskytovať kĺbom špecifické živiny, ktoré potrebujú.

Proenzi INTENSIVE

Doplnok výživy Proenzi Intensive obsahuje zatiaľ najkomplexnejšie zloženie od Proenzi a je navrhnuté pre podporu pohybu, flexibility a funkčnosti. Obsahuje glukosamín a chondroitín, ktoré sú základnými stavebnými prvkami klbovej chrupavky.

Proenzi Intensive
Proenzi 3+

Proenzi 3+

Nenechajte kĺby, aby Vás obmedzovali! Podporte ich, aby si udržali plný rozsah pohybu, užívaním inovatívneho prípravku Proenzi 3+, které obsahuje glukosamín a chondroitín, základné stavebné zložky kĺbovej chrupavky.

Proenzi Active

Stačia vaše kĺby vášmu životnému štýlu? Začnite sa o ne starať ešte dnes a užívajte si pohyb naplno! Vyberte si Proenzi Active, ktoré obsahuje vysokú dávku kolagénu a je vo fľaške, ktor si viete zobrať so sebou kamkoľvek.

Proenzi activ
Tipy

1. Výživa

Stretávajú sa s nadmernou fyzickou záťahoch? Ste tehotná? Potom práve vám sa oplatí doplní vápnik a vitamíny D a K.

2. Váha

Nadváha spôsobuje nadmerné zaťažovanie kĺbový, ktore vedia k ich ničením.

3. Obuv

Typy obuvi by sa mali často striedať. Pri ich výberu venujte pozornosť správne modelované stielke, ktora je podporou nožnej klenby.

4. Počítač

Ak pracujete na počítači, seďte vždy na celý ploche sedadla vasej stoličky a opierajte sa o zem celou plochou vašich chodidiel. Medzi Prácu si robte malé prestavky a precvičujte si prsty a zápästie.

5. Pohyb

Pravidelný pohyb kĺbom ľan prospieva. Rovňák Ako vyvážený jedálniček.

Pridajte kolagén

Pre udržanie kĺbov, chrupaviek a šliach v kondícii je kolagén neoceniteľná pomoc. Kolagén je bielkovina, ktorá je základnou stavebnou hmotou všetkých spojivových tkanív v tele človeka. Väčšinu kolagénu v našom tele radíme k tzv. typu I, ktorý nájdete v pokožke, v šlachách, v kostiach aj v zuboch. Kolagén typu II tvorí základ chrupaviek. Pre zdravé kĺby a bezbolestný pohyb sú potrebné obidva.

Kolagén
Vit C

Nezabudnite na vitamín C

Aby telo dokázalo s kolagénom v kĺboch, šlachách a chrupavkách správne zaobchádzať, potrebuje ešte k tomu vitamín C. Ten hrá kľúčovú úlohu pri tvorení funkčnej štruktúry kolagénových vlákien.

Dajte svojim kĺbom tú správnu výživu

Kondíciu našich kĺbov môžeme do veľkej miery ovplyvniť sami. Je teda vhodné sa zamerať na prevenciu, mať pravidelný pohyb a tiež kĺby zbytočne nepreťažovať (napr. Nadváhou). Nemali by sme zabúdať na kĺbovú výživu a dopriať telu stravu bohatú na už spomínaný kolagén a nenasýtené mastné kyseliny – najmä na Omega-3, ktoré zlepšujú hybnosť a obmedzujú rannej stuhnutosti. Kyselinu omega-3 nájdete najmä v rybách, alebo si ju môžete dopriať vo forme potravinových doplnkov.

Omega
Bez bolesti

Neignorujte bolesť

Keď vás niečo bolí, vaše telo kričí, že niečo nie je v poriadku. Bolesť neignorujte, a aj keď siahnete občas po analgetikách proti bolesti, buď vo forme masti alebo tabliet, pokiaľ pretrváva dlhšiu dobu, je lepšie ju riešiť s lekárom.