1

Chceli by sme Vás ubezpečiť, že naša zákaznícka podpora robí všetko pre to, aby odpovedala na všetky Vaše podnety a otázky čo najskôr. Aj napriek maximálnemu pracovnému nasadeniu celého nášho tímu nie je možné vybavovať Vaše podnety tak rýchlo, ako by sme si to priali. Ľutujeme ale odpovede na Vaše otázky odosielame s oneskorením niekoľkých dní.

11

Chceli by sme na Vás apelovať s prosbou o zváženie zaslania emailu či správy na naše zákaznícke oddelenie. Rozumieme, že chcete dostať odpovede na svoje otázky čo najrýchlejšie, z toho dôvodu sme pre Vás pripravili najčastejšie kladené otázky. Naša zákaznícka podpora preveruje každý jeden email a správu, ak ste už našej zákazníckej podpore písali, prosíme Vás, NEPÍŠTE OPAKOVANE.

Taktiež by sme chceli pripomenúť, že na otázky, ktoré súvisia s produktami napr. veľkosť, balenie, príchuť, dátum expirácie a pod. Vám naša zákaznícka podpora nedokáže odpovedať a momentálne na to nemáme ani personálne kapacity. Tieto druhy emailov a správ zahlcujú našu zákaznícku podporu, ich čítanie a triedenie nám zaberá momentálne zbytočne veľa času.

Najčastejšie kladené otázky

V akom stave je moja objednávka, prípadne keby bude doručená?

Objednávky spacovávame postupne od tej najstaršej. Pokiaľ od zadania objednávky prešlo viac dní ako je uvedené aktuálne na našej stránke pri produkte, je pravdepodobné, že v objednávke chýba nejaký produkt. Môžete nás kontaktovať na info@pilulka.sk avšak prosíme o strpenie maily spracovávame postupne.
 

Prečo moja objednávka mešká?

Vaša objednávka môže meškať z viacerých dôvodov. V aktuálnej situácií sa produkty vypredávajú enormne rýchlo, výrobcovia nám nedokážu dodať požadované tovary v termínoch tak, aby sme dokázali pokryť objednávky bez ich meškania. Ďalším problémom môže byť, že v objednávke sú produkty, ktoré sa nachádzajú a balia v našej lekárni, čo spomaľuje celý proces expedovania objednávky.
 

Prečo neodpovedáte na e-maily, správy a nedvíhate telefóny?

Každý deň dostávame enormné množstvo e-mailov, naša telefonická linka je preťažená. Máme obmedzené personálne kapacity, kvôli čomu nestíhame promptne reagovať na Vaše otázky. Momentálne odpisujeme s 4 – 5 dňovým oneskorením. Spracúvame všetky správy postupne, robíme opatrenia pre to, aby sme tento proces urýchlili.
 

Je možné zmeniť adresu doručenia objednávky?

Z dôvodu zvýšeného nárastu záujmu o naše produkty a služby nie je možné realizovať zmeny v objednávkach – pridávanie produktov, úpravy adries, spájanie objednávok.
 

Je možné niečo pridať alebo odobrať do mojej objednávky?

Aj v tomto prípade platí, že z dôvodu zvýšeného nárastu záujmu o produkty a naše služby, nie je možné realizovať zmeny v objednávkach – pridávanie produktov, zámeny produktov.
 

Prečo sa už nedá dodať tovar na dobierku?

Vzhľadom na aktuálnu situáciu sa sprísnili hygienické opatrenia v rámci celého územia Slovenskej republiky. S ohľadom na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti pre našich kuriérov ale aj pre Vás, našich zákazníkov, sme dočasne obmedzili spôsob platby len na online platbu kartou.
 

Kedy bude opäť dostupný produkt XY?

V súčasnej situácií nie je možné odpovedať na otázky týkajúce sa dostupnosti jednotlivých produktov. Nemáme na to kapacity a zákaznícka podpora častokrát nemá informácie o presnom naskladnení daného tovaru. Pre najaktuálnejšie informácie Vám odporúčame priebežne sledovať našu webovú stránku.