Buďte fit
Home office je síce fajn, nemusíte riešiť denné outfit, ušetríte veľa času za cestovania do práce a z práce a sebe nervy, ale má to aj obrovskú nevýhodu! Absenciu pohybu. Obzvlášť v dobe Koronavirové. Posilňovne sú zatvorené a vonkajší beh s rúškom nie je práve komfortný. Čo s tým? Pripravili sme si pre vás pár tipov a cvikov, ako sa aj doma udržiavať v kondícii, pretiahnuť telo a nenechať kilečká pomaly vykorisťovať vaše ťažko vydreté břišáky!<{center>

Cviky, ktoré zvládnete aj pri počítači

PRETIAHNUTIE TRAPÉZOVÉHO SVALU

napriamení stoj ramená tlačte od uší, brada zastrčená úklon hlavy vpravo ľavá horná končatina vykonáva ťah dlane k zemi – ťah vedieme od ramena

trapézy
Výdrž cca 3–5× nádych / výdych. Potom všetko opakujeme na druhú stranu.
růky

PRETIAHNUTIE TRICEPSOVÉHO SVALU

napriamení stoj ramená tlačte od uší, brada zastrčená malíková hrana ľavej ruky medzi lopatky pravá ruka pomocou tlaku do ľavého lakťa smerom dozadu a dole dopomáha intenzívnejšiemu pretiahnutiu hlavou zľahka tlačte do rúk

Výdrž cca 3× nádych / výdych. Potom všetko opakujeme na druhú stranu.

PRETIAHNUTIE HAMSTRINGY (ZADNEJ STRANY STEHIEN)

napriamení stoj ľahké vykročenie ľavou dolnou končatinou bez rotácie panvy, váha stále na zadnej nohe s výdychom prevedieme rovný predklon tela a pokrčíme pravé koleno (koleno nesmie pred špičku nohy) ľavé koleno stále prepnuté, panva v rovine

stehna
Výdrž cca 10–15 sekúnd. Dýchame, potom všetko opakujeme na druhú stranu.
chrbat

PRETIAHNUTIE SPODNEJ ČASTI CHRBTA

napriamení stoj oblúkom od hlavy po bedrovú chrbticu ideme do predklonu mierne pokrčíme kolená horné končatiny zahákneme v podkolenných jamkách (slučka) s nádychom do brucha prevedieme ľahké napnutie kolien a protitlak rukami (ľahké vyhrbenie bedrovej chrbtice) s výdychom uvoľníme a utiahneme slučku z horných končatín, s nádychom opakujeme ťah, ľahko nahrbíme všetko vykonávame bez veľkej sily – predýchavame

Vždy vykonáme 2–3 nádychy / výdychy, potom sa oblúkovito od bedrovej chrbtice po hlavu napřímíme. V prípade potreby zopakujeme.
svaly

Pre náročnejších športovcov

A ak si chcete dať poriadne do tela, môžete. Pre náročnejších športovcov máme potrebné vybavenie. Stačí objednať a my už sa o doručenie až k vám domov postaráme.

Čo vám pomôže?

Ani pri svedomitom cvičenie doma nezabúdajte telu dodať potrebné látky a vitamíny, aby zvládlo akúkoľvek záťaž a vy sa cítili v pohode.
https://new.ipilulka.sk//files/images/2020-04/2b9fcb06e5d7e44bf714ecae7b2606ba.png
https://new.ipilulka.sk//files/images/2020-04/b3d78d80855004e9d6b33974b198392f.png

Detox

Zbavte svoje telo všetkých škodlivín. S jarným upratovaním začnite od seba a očistite svoje telo od všetkých škodlivých toxínov, ktorými je po náročnej zime zanesené.
https://new.ipilulka.sk//files/images/2020-04/f181595dd8a6aa0eae9fa611700e8520.png