
Zákazníci sa pri nákupe rozhodujú na základe emócií, potom ale zvažujú celý rad faktorov, ktorými by svoje rozhodnutie odôvodnili. Prémiový obsah poskytuje nielen emócie, ale aj všetky potrebné informácie o produkte.
Aktivity v kampani

Prémiová recenzia
Užívateľské recenzie sú vytvárané spontánne a ich kvalita je obmedzená osobnými predpokladmi amatérskych tvorcov. Prémiové recenzie sú písané obsahovými špecialistami Pilulky, s cieľom priniesť bezprostredný nárast predaja konkrétnych produktov.
Zvýšenie pravdepodobnosti konverzie v priemere o 5%
Prémiový popis produktu
Zákazníci sa rozhodujú pri kúpe produktu na základe emócií, potom ale zvažujú celý rad faktorov, ktorými by svoje rozhodnutie odôvodnili. Prémiový obsah poskytuje ako emócie, tak všetky potrebné informácie. V kombinácii s ostatnými marketingovými kanálmi Prémiový popis zvyšuje pravdepodobnosť konverzie v priemere o 10%. Navyše na produkte zostáva navždy.
Zvýšenie pravdepodobnosti konverzie v priemere o 10%


Shop-in-shop
Prémiové predstavenie produktového portfólia značky, produktovej rady alebo spoločnosti. Zákazníkovi ponúkneme bohatý, atraktívny obsah, ktorý ho zaujme. SiS generuje vysoké percento mikro konverzií, ako je návšteva stránky, prečítanie a zdieľanie a samozrejme zvyšuje aj makro konverzie – nákupy.
Posun vo vyhľadávači Google o cca 5–15 pozícií vyššie. Prémiové vnímanie značky, viac konverzií a zdieľanie.
